Racławicka 83/9, Wrocław
(adres do korespondencji)
(adres do korespondencji)
Standardowo wsparcie świadczone jest w godzinach funkcjonowania firmy: od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 17:00. Po wcześniejszym umówieniu się z klientem oraz w sytuacjach alarmowych, możemy pomóc także poza godzinami standardowymi.
Nie. W sytuacji, w której problemu nie uda się rozwiązać zdalnie, przyjedziemy do Twojej firmy, aby pomóc.
W trakcie trwania umowy, wszystkie przyjazdy do firm na terenie Wrocławia są darmowe. W przypadku oddziałów znajdujących się poza Wrocławiem, pierwszy przyjazd w miesiącu również jest gratis.
Kalkulator oblicza zbliżony koszt obsługi IT, bazując na podanych przez Ciebie ogólnych informacjach dotyczących firmy. Ze względu na zróżnicowanie środowisk informatycznych, wymagane jest spotkanie w celu doprecyzowania podanych informacji i dokładnego zapoznania się z infrastrukturą IT. Pozwoli to potwierdzić ostateczny koszt abonamentu.
Standardowo wsparcie świadczone jest w godzinach funkcjonowania firmy: od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 17:00. Po wcześniejszym umówieniu się z klientem oraz w sytuacjach alarmowych, możemy pomóc także poza godzinami standardowymi.
Reinstalacja komputera, wraz z zabezpieczeniem danych i pełną konfiguracją systemu, może zająć nawet do 3 godzin. W ramach Abonamnetu Minutowego ta usługa nie jest jednak rozliczana według faktycznego zużycia czasu. Za usługę reinstalacji komputera przyjęliśmy stały “koszt” w wysokości 60 minut. O taką ich ilość zostanie pomniejszony Twój pakiet na bieżący miesiąc.
Nie. W sytuacji, w której problemu nie uda się rozwiązać zdalnie, zawsze przyjedziemy do Twojej firmy, aby pomóc.
Nie. Pobyt informatyka w firmie jest rozliczany według faktycznego upływu czasu, dokładnie tak jak w przypadku pomocy świadczonej zdalnie. Dojazd do firmy jest natomiast pokrywany z puli minut wybranego wariantu, a jego “koszt” w minutach ustalany jest indywidulanie na początku współpracy.